Vår

Äntligen är våren här. Jag känner mig väldigt glad just nu och lite sprallig. Idag har jag varit ute och gått i solen. Så skönt. Igår hade jag besök av min kusin och hennes barn. Dom kom nån gång vid 11. Så vi satt här och prata lite, sen fixa vi lite lunch. Tog en promenad ner till Dollar, Rusta och Ica Maxi. När vi var på väg så möte vi brosan som var på väg hem till mig, så han följde åxå me. När vi kom hem så tog vi bilen upp till vallhov och hälsa på Å. Så E och LillStrumpa skulle få leka lite. Sen var de hem och fixa lite midda och åka över till brosan. A ville passa på och gratta han, eftersom han blir 30 på onsdag. Så vi fikade där och även kusin M kom till brosan. När kl va 19.45 så åkte A och barnen hemåt igen. Och jag var så glad över våran underbara dag. Jag gick förbi min goa S innan jag promenerade hem. Nu ska jag gå en kvällsrunda me Brunå... Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Galet skönt med vår :D

Gjort i helgen?

Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Skönt med promenad! =)

2009-04-06 @ 22:11:04
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja barn kan få en att förvånas genom deras tankar och funderingar och får saker att bli så fint :-)

Solen lyser som bara den i karlstad så Philip sänder nog en massa kärlek :-)

Ha en fortsatt trevlig helg :-)

Kramar

2009-04-18 @ 14:41:32
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback