Måndagnatt

Och här sitter jag. Kan inte sova. Vet inte va jag ska hitta på heller för att bli trött. Lägger jag mig och läser, så läser jag i fler timmar, titta på film, ja då blir jag dö trött. Men så fort jag har krypit ner i sängen är jag pigg igen. Men men , jag lär väl bli trött nån gång. Kanske somnar sittandes här. Vem vet.

Idag har jag passat LillStrumpan en stund. De var mysigt. Vi tog en cykel tur till Coop och handlade lite pyssel. Sen spelade vi kort. Och hon vann.
Annars har de inte hänt så mycke idag. Varit hos Rosie och druckit kaffa och kollat på missebebisarna. Gu, va dom växer. Dom ser ut som små korvar nu gobitarna.

I lördags var jag och Christine på hundutställning i Högbo. Mysigt värre. Hon hade sin goa schäfer Pina med sig. Och gu va hon var duktig låg mest och sov vid Christines fötter. TAck för en underbar dag Christine. Hoppas vi ses snart igen. KAnske över en kaffe eller nåt..

Nu ska jag gå och plocka lite här, så kanske jag blir trött... Sov gott alla!!!


Undra va matte tänkte när hon köpt en rosa fäll......

Kommentarer
Postat av: Christine

Tack =)

Fast du, kaffet får vi nog skippa är inte så vuxen en, men ett glas vatten går bra ;)



Han såg ut att trivas på den rosa fällen jättemycket!

2008-09-09 @ 07:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback