Måndag

Och jag är ledig idag. Skönt!! Har varit ner på stan en sväng och handlat lite, köpte bla lite nya fiskar till akvariumet. Pysslat om mina blommor på balkongen, och under tiden jag var där ut så blev Stripe stucken av ev en geting, Hon ska ju vara me överrallt. Så nu har hon en super stor tass.. Ska försöka fota den sen och lägga in bild här. Så nu ska hon ta de lungt sa vet, och hur ska jag få henne att vara lugn, mitt lilla vilddjur.

I lördags var jag, L och J ut på krogen. Vi var först på LillPuben och sen hamnade vi på Tonys. Roligt hade vi och fulla blev både jag  och J. L hon blev bara mätt hon. Gofian min. Så kan de va!!! De får vi göra om fler gånger. Men nu ser vi väl bara fram emot den 25 juli eller hur brudar... Lill Puben nästa*ler*...

Nu ska jag gå och kolla till Stripe en sväng...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback