Söt eller hur??

I torsdags var jag och träffade denna bedårande lilla varelse och hans 9 syskon. Valpar bor på kenneln Hellhogs. Adressen till deras hemsida är http://hellhogs.se, där kan ni läsa mer om dom och se deras föräldrar. Deras pappa var jag livrädd för när jag träffa han första gången, så jag muttade han me ett x antal varmkorvar. Men i dag är han den vackraste Amrekanska Bulldog jag vet. Tur jag har Brunå och inte plats för en till stor hund.Annars hade kanske nån av dom 10 små sötisarna fått komma till mig.

Nu ska jag fixa lite innan jag åker till jobbet. HA de bra i värmen...


Ser han inte ut som om han funderar om han får följa me mig hem...

Kommentarer
Postat av: annica

Åhhh villken sötnos...=)..hur går det att jobba för dig då?ingen chans att njuta av solen för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback