25 juli

25 juli hade Men without spines premiär på LillPubben. De är min goa S och J som är synt trubadurer och så otroligt duktiga. Nu väntar jag bara på nästa uppträdande.Innan vi gick på Lill Puben så gick vi till S och åt lite mat, som vi köpt me oss från china, slank även ner nån cider. JA, de var en trevlig kväll innan jag drack sista drinken och blev dålig. Så min kväll slutade i sängen tidigare än tänkt. Men de är sånt som händer. JAg var ialf på Lill pubeb på lördan åxå, men nykter och städad.

Här kommer lite bilder från kvällen


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Tack för dina goa ord inne på min blogg!

ibland blir man dålig fast man druckit någonting.

MÅ gott å trevlig helg!

kram Petra

Postat av: Linda

Vilka fina bilder du har där. En väldigt trevlig kväll var det. Väntar på en repris :)

2008-08-01 @ 22:55:56
URL: http://dansmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback