Bio

Japp, de va jag på i går kväll. Vart bjuden av pappa och C, även T och J. Vi såg National Treasure, jag hade inga stora förväntningar på den. Men den var så spännande så jag bet av mina naglar. Jag som hade sparat ut dom :(. Men men , de är bara börja om från börja. Dom växer ju ut igen.

Sen på kvällen spelade jag och S tvspel. De är så kul, men jag har inge tålamod. Måste träna upp de. Synd jag inte har nåt tvspel för då hade jag kunnat tjyvtränat*fniss*. Jag har ju inte en tv längre den har gått sönder. Så nu håller jag på letar en bätter beg, har inte råd att köpa nån ny. Hoppas jag hittar nån snart. Jag blir tokig utan, men jag kanske får en massa gjort istället nu. Har ju ett halv färdigt pussel, en del skraptavler som ligger. Så nu kanske de blir klart. Hoppas jag ialf.

Nu ska jag lägga mig och läsa Utvandrarna av Moberg. Ja, tro nu inte jag har blivit tokig. Fick den me mig hem igår från S. Han tyckte jag skulle läsa den. Och faktiskt så är de rätt bra. De lilla jag har läst.

Ha de så bra alla!!!

image78 Scen ur filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback