Lördagkväll

Och här sitter jag och är hur sugen som helst att gå ut. Men de får bli en annan helg. Just nu finns de inte så mycke pengar till de. Och för den delen har jag ju ingen att gå ut me heller :( .

Så jag får roa mig me att läsa lite i stället eller om jag ska sy lite gardiner kanske. Fast jag börjar bli lite trött så jag väntar nog me gardinerna tills i morron. De är nog bäst de.

Förra söndan hade jag LillStrumpa på besök. De var så mysigt, vi åt wok och nuddlar, var och hälsa på min mamma, så åkte vi buss hem till Vallhov.När jag skulle gå hem från dom runt halv 10 på kvällen så säger hon ska du gå redan. Hon hade haft en super dag, som han utrycktede själv. Jag älskar Lillstrumpa så otroligt mycke. Min hjärtevärmare de är va hon är.

Annars så har de inte hänt så mycke i mitt liv. Umgåtts me mina nära och kära, de är väl va jag har gjort.

Nu ska jag nog ta och göra som Homer. Nu blir nog en viss person lycklig när Homer är imin blogg.

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback