Ja,

va duktig man är att blogga. De var en hel månad sen jag skrev sist. Men de har väl inte hänt så mycke i mitt liv. Jag har fått hem James, och de funkar jätte bra. Han tycker inte om när Brunå far fram och härjar. Men han vänjer sig me de åxå. I fredags hade jag LillStrumpa här. Hade henne över natten. Vi hade jätte mysigt. Åt gott och myste me godis framför tven. Vi tittade på Idol, LillStrumpa blev jätte lessen när Johan åkte ut. På lördagen var vi ner på Arken Zoo, för James behövde snygga till sina tassar. Han hade jätte mycke långt hår mellan tårna, så han halkade bara när han sprang och jagade Stripe. Men nu halkar han inte mer. Efter att vi var klar me hans tassar, så tog vi en fika, James passade på att sova i fönstret. Gissa om många stannade och kolla på han. Men vem kan motstå en sovande kattunge. Sen gick vi hem och pysslade lite och kollade på Bondgården. Sen hade klockan sprungit iväg och de va dags att ta bussen hem me Sanna. Lördagkväll tillbringade jag me min goa vän L. Vi tog en krog runda. Innan vi gick ut så satt vi hemma hos S som låg ner bäddad i soffan och va dålig. Men L och jag hade en trevlig kväll ialf. Skönt att komma ut och träffa lite folk. Söndag hade LillStrumpa dansuppvisning på folketshus. Som mamma och jag va och kollade på. ÅÅÅ, va duktig hon va. Efter de så sprang jag i väg och köpte schampo till James. Sen var de bara hem och bada av han. Ner till lokalen där E hade kalas. Hjälpt Rosie plocka ihop. Sen kom S och barnen och hämta mig. Vi skulle till G och fira hans namnsdag. De va en mysig söndag, fast stressig. Den här veckan har de inte hänt så mycke.Måndag var jag bara hemma. S kom och hälsa på en stund. MYS! Tisdag och onsdag va jag hem till Å. Och i dag har jag varit till läkarn, varit me I på stan en stund. Skönt att bara gå och strossa lite. Nu ska jag ta ut Brunå på hans kvällsrund. Sen ska jag krypa ner i sängen och läsa lite. Sov gott alla!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen lite uppdateringar :) Ska jag säga som skriver sååååå mycket i min blogg ironi

Ha det bäst gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback