Panikångest, jobbat och praktik

Ja, natten mellan söndag och måndag fick jag panikångest och trodde jag skulle dö. Jag försökte ta de lungt, men de är inte så lätt när man inte får ner nån luft, tog min älskade Brunå och gick en promenad, såg att mamma var vaken så jag ringde henne och pratade tills allt hade lagt sig. Jag pratade även me S, som är mitt allt. Tack mamma och S, jag älskar er.

På måndan var jag på min praktikplats. Kände mig mer dö än levande, men jag fick dagen att gå. Jag pysslade mest på lagret, för jag ville inte träffa folk och var inte speciellt social. Tisdag och onsdag jobbade jag på coop extra, skönt. Att träffa sina arbetskamrater som jag trivsa så otroligt bra me. Idag torsdag har jag varit på praktiken igen, har inte gjort så mycke. Gav djuren mat och servera lite cafekunder, resten gick åt till att städa och dona. I morron och på lördag ska jag jobba igen. Så gick den vecka fort åxå.

Jag har snöat in på facebook, men tror inte jag blir kvar de speciellt länge som de känns nu. Vi får väl se va som händer, antingen blir jag kvar eller så försvinner jag.

Nu ska jag goa me min Brunå bu...




image104

Kommentarer
Postat av: annica

Heejsan!! Hur står det till med dig? Här är allt bara bra, förutom en jävulsk tandvärk=(...jobbar du nånting?

2008-04-27 @ 17:00:46
Postat av: Linda

Hej!
Usch o fy! Vet precis hur du kände det när du fick panikångestattack.. Jag har också det, äter medicin för det.
Man tror ju man ska dö VARJE gång.

På tal om nåt annat, mkt trevligare=)
Vilken underbart FIN vovve!!!

Önskar dig en trevlig valborg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback