Så tråkigt

Nu har jag hostat och haft feber sen i måndags. Börjar bli riktigt trött på de nu. I torsdags var jag upp på familjeläkarjouren, för då hade febern stigit rejält. Läkarn lyssnade på mig och konstaterade att jag har nån infektion i kroppen. Dom tog även snabbsänkan och jag låg på 90, vilket är alldeles för högt. Fick pencillin, dunder piller 750mg som jag sak ta 2 gånger om om dan. Har ätit dom i två dagar nu. Så lite piggare börjar jag bli, de är bara hostan som inte vill ge sig riktigt. Men de lär väl gå ett tag till..


image46

Kommentarer
Postat av: annica

Hejsan, hoppas du är på bättringsvägen nu då...tråkigt och jobbigt med hostan!! Här är allt bara bra, jobbar och står i...men som vikarie än =(..men nån gång lär det väl våran tur att få fast anställning. Hur går det med arbetsförmedlingen?är dom på dig mycket om att söka jobb? lagt in nya bilder på bloggen nyss, har rusat lilltoan..=)
ha det bra och krya på dig

2007-09-10 @ 10:32:01
Postat av: annica

Va skönt att du känner dig piggare, AF är inte på mig nånting, måste verkligen ha tur vad det gäller dom...vissa blir ju hänvisad att söka jobb överallt, har inte fått ett enda jobba hemskickad att jag måste söka!!
Men kanske beror på att jag jobbar så pass mycket ändå, utnyttjar inte stämpeldagarna så himla mycket!!

2007-09-12 @ 08:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback