Beslutsångest

Sitter här och veti nte hur jag ska göra i kväll. Min plastpappa vill att jag följer me ut på puben. Och jag både vill och inte. Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Anledningen till att jag inte vill gå ut är att jag kommer att bara ringa till en viss person. Och de vill jag inte. Visst vill jag väl ringa men just nu så behöver inte den personen hundra samtal från mig under en dag. Varför ska allt vara så jobbigt nu???? Vill att allt ska bli som för. Vet inte om jag orkar mer snart.

Nu ska jag gå en sväng me min fyrbenta kärlek. Tur jag har han iallefall.


image55Min älskling!!!!

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

thii thii söt hund :0)

Människans bästa vän ha en fin helg mvh Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback