Slarvig

Ja, de är jag de. Har inte skrivit på en hel vecka. Men de har inte hänt så mycke i mitt liv heller. Tränat Brunå lite. Torsdags(1/3) var jag och hälsa på I. De var ett tag sen vi umgick. Fika och snacka en massa goja. Fredag(2/3) var jag bara hemma och dona lite. Men på kvällen fick jag oväntat besök av min goa vän S. Alltid kul me överraskningar. Lördag(3/3) var jag och S till valbo en sväng. Jag skulle hämta en ny Scalar på zoo. JAg hade nämligen köpt en (scalar) veckan innan, men dden dog på bara 2dar. Som tur var så fick jag en ny. På kvällen var jag till Å och såg på melodifestival. De var riktigt trevlig kväll.Söndag(4/3) var jag bara hemma och dona. Städa lite , var i källaren me lite små plock. På tal om källeren så måste jag ta och röja där nere. Ser för j.... ut. Men de blir väl så man spar på hög och sen måste man göra nåt åt de. Fattar inte varför man inte gör sig av me de man inte vill och behöver ha kvar på en gång. Nä, då ställer man de i källaren och så blir de stående år efter år. Så nu måste jag ta tag i de. Men jag måste be S snällt, om han kan hålla mig sällskap. Vill inte vara där nere själv. Hatar källare.

Igår måndag var " min " S hit och fixa virusprogramet och branväggen i datorn. De behövde förnyas och jag kan ju inte sånt. Så de får han fixa åt mig. Han är så snäll och go. Sen bjöd han på goa fiskbiffar, potatis och sås. Mums va gott de va. Såg på nyaste Wallander , Hemligheten. De var ganska bra. Men inte så bra som dom brukar vara. Tack för en underbar kväll min goa S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback