Hmmmm,

undra hur en piss dag kan gå över och sluta ganska bra. Idag har jag inte mått så bra. har bara velat skrika, grina och kasta saker om kring mig. På eftermiddan var jag till AF, de gick iallefall bra. Konstigt nog. Sen var jag förbi brosan en sväng och hämta ett sele till Stripe. Så hon har varit ute en stund för första gången idag. Annars har jag bara legat på soffan. Tills jag fick för mig att jag var sugen på godis. Så de var bara ner till affären, jag hinner inte mer än dit så ringer mobil. De var min goa vän S som undra om jag var hungrig. Och de var jag ju. Så han och T köpte med sig mat och kom hit. Mysigt me lite sällskap, fast jag inte var på så bra humör. Men man kan inte vara sur i deras sällskap. Tack för besöket och den goa mat mina goa vänner S och T.

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback