Tråkigt

I går gjorde jag min sista dag på praktiken. Så nu är man inne i gamla trallen igen. I morse ringde C från jobbet och undra om jag kunde kassan, de var kris. Och tråkigt nog hann jag aldrig lära mig den. Men på måndag ska jag vara på Coop och lära mig kassan. Ska bli skoj.

Annars har de inte hänt så mycke idag. Var till AF på förmiddan. Gick sen en stund på stan, de var ett tag sen man bara strossa runt. Köpte present åt Lillstrumpa, fast de är ett tag kvar tills hon fyller år. Men man lär ju passa på när de är rea.

Har klippt klona på Brunå. Han var så duktig. Krångla knappt nånting nu. Kanske man kan få bukt på allt tjafs när man ska klippa hans klor. De är ju lite svårt eftersom han drar undan tassen, lägger huvudet ivägen eller börjar slickas på klotången. Men idag gick de smärtfritt, inte en pulpklippning. Men en massa frolic.

Nu ska vi gå en kvällsrund.

Sov gott!!!


                                                                                                         image24Skön stil!!!

Kommentarer
Postat av: annica

Hejsan, ur står det till i värmen..? har du fått någe jobb i sommar..?ha det så bra..

2007-06-11 @ 09:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback