Utmanad

Jag har blivit utmanda av Dansmus. Så jag antar den då. Jag i min tur utmanar Annica och Malin.



Nämn något som gjorde dig glad igår:

När min vän sa att en vecka går ju fort
Vad gjorde du kl 08 imorse? 
Sov som skönast
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Bakade brysselkex
Det sista du sa högt?
Hejdå till mamma i telefon
Det senaste någon sa till dig:
Hejdå
Vad har du druckit idag?
Vatten
Vad var det senaste du åt?
Våfflor me lillebror
Vad var det senaste du köpte?

Mjölk
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun
Vad är det för väder hos dig nu?
Mulet, men uppehåll
Godaste glassmaken?
Vet inte, har ingen riktig favorit
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut
Sover du tungt? 
Nej, vaknar av lilla minsta
Drömmer du mardrömmar?
Ibland
Trivs du med ditt jobb? 
Japp, jobbar extra på Coop Extra
Favoritklädsel?
Jeans och top
Favoritlåt just nu?
Allt me Kent
Vad ser du om du tittar till höger?
Min Iorsamling
Vad gör dig glad just nu?
Min goa hund
Vad ska du göra härnäst?
Gå till mamma en sväng
Höger el vänsterhänt?
Vänster
Humör just nu?
Lite så där
Favoritgodis?
Lösgodis
Kläder just nu?
S:s stora skjorta och kjol
Sommarplaner?
Har inga. Men skulle vilja åka till Borlänge 
Hur många kuddar sover du med?
3
Spelar du ngt instrument?
Nej
Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska
Vad är viktigast för dig?
Mina djur och en viss person
Är du kittlig?
Japp
Snarkar du?
Ja, de gör jag
Stjärntecken?
Oxe
Äckligaste insekten?
Spindlar
Stökigt el välstädat? 
Välstädat.
Längtar du mest efter just nu?
Tänk om ni de visste


Kommentarer
Postat av: Missankre

massa listor ida:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback