Spenderar byxorna på

JApp, de har jag haft idag. Jag har varit och klippt mig, bild kommer senare, beställt en ny mobil( min är lite lessen sen den fick en flygtur ner i källaren. Nej, jag kastade den inte, uten tappade den.), köpte en skit snygg väst i vit, ett linne. Brunå fick ett sele, får se om han går bättre me de. Han drar lite, och jag vill inte använda nosgrimman på han mer. Plus att de har flyttat in en praktbotia i akvariumet.  Så jag har haft en skön dag på stan plus att jag har handlat lite mat. Men de är så tråkigt att handla.

I morron kommer S äntligen hem. Jag har längtat otroligt mycke efter han. Konstigt hur man kan sakna nån så mycke. Men de är väl så när man tycker om nån väldigt mycke.

Nu ska jag krypa ner i min säng, så jag orkar upp i morron. Ska jobba. Skönt!!!

Sov gott alla läsare!!!


image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback