Mysig helg

Ja, de har jag haft. På fredag var jag till Åsa under eftermiddan. Sen på kvällen var jag hos min go S. Vi tittade på tven och prata en massa strunt. S spelade Wii en sväng. Jag blev kvar hos S under natten. Ja tro inget nu. Vi är bara VÄNNER. Och vänner ska väl kunna sova hos över ibland.
 
På lördan hämtade vi M och hennes barn på torget. Sen åt vi kina mat. Efter de skjusade S hem mig. Jag pysslade lite här hemma, diska, dammsög och satt in lite foton i rammar. Kvällen tillbringa jag me S. Blev kvar även den natten. Har inte sovit så skönt på länge.

I dag söndag åt vi frukost ihop och sen skjusade S hem mig. Gick en sväng me Brunå. Sen plocka jag ihop lite. Idag åkte S och pojkarna till Danmark. Hoppas dom får fint väder och en mysig semester.



image28

Kommentarer
Postat av: dansmus

Jasså du din fuling..... två nätter i rad *hmmm*
Nä då, skoja bara.
Du får faktiskt lära mig hur man sätter in såna där gulliga saker och även vart man hittar såna. Jag har torsk i min skalle för tillfället
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback