Min favvo låt

Kärleken väntar

Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är

Brinn pengar brinn
Jag vet att du är värd någonting
Du är hoppet i ett IQ-fritt land
Du är drömmarna jag drömmer ibland

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Brinn hjärtat brinn
Du vet du kan förändra allting
Det blåser genom staden i natt
Hör du sanningen, den lät som ett skratt

Brinn hjärtat brinn
Vår fiende är rädd om sitt skinn
Det räcker med en gnista ett bloss
Dom skulle vilja vara som oss

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

[solo]

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

De är Kent som spelar den. Dom är mina stora idoler. Önska jag hade fått sett dom spela i Stockholm i november, men de finns inga biljetter att få tag i*snyft*.


168034-36

Kommentarer
Postat av: Helena/Pixelit

Hej Nettan!
Visst är det jag!Kul att du hittade på mig på nätet,ibland har man tur*lol*
Hur är läget med dig då?
BTW,om du verkligen vill ha biljetter till Kent,kolla in biljettdirekt.nu(tror jag det är) ,de brukar ha.Däremot är det svinadyrt tyvärr,det är lite trist.
Ha det fint denna härliga söndag.Vi ska fara till bibblan och sen käka korv ute.
KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback