Helgen 16-18/2

Fredag: M begravs. Fy, kan inte riktigt fatta att han är borta. Jag tände ljus här hemma och sände han en tanke. Ja, jag tänkte även på S, T och "farmor" som var på hans begravning. Jag verkligen led me dom. Hade ont i magen nästan hela dan. På kvällen bjöd Å upp mig till dom på mat. Jag fick potatis, fläsk och löksås. De var å mumigt. S skjusade dit mig och hämtade mig sen. Tack Å för att du tog dig ann mig på fredag kväll, och tack för den goa maten. Love you!

Lördag: Jag var ute och lekte me Brunå nästan 1 1/2 timme. Sen tog jag en promenad till kyrkogården. Jag tände ljus åt I:s mamma och min bonus mamma. Sen gick jag bort till M:s grav. De var så fint me alla blommor. HAn hade ett Kalles klätter träd vid sin grav och jag såg frmför mig hur han låg i trädkronan i sommar och läser en bok. De kommer att var jätte fint där i sommar när han har fått sin gravsten och trädet är fullt i löv. Jag tände även en ljus åt han. Och en och annan tår rann ner för mina  kinder. De hände en rolig ( skum ) grej när jag skulle ställa ner ljuset på baken, de var vindstilla ut och ljuslågan slocknar. Så jag tänkte jävlas inte me mig. Men M ville nog bara säga hejdå. På kvällen bjöd S på otroligt goa fiskbiffar. Mums. T var åxå me. Vi spelade den Försvunna diamanten, sen såg vi på melodifestivalen. Hade en riktigt trevlig kväll. Tack vännen.

Söndag: Har haft tvättstugan i dag. När jag starta datorn i dag för att gå ut på internet så hade jag inget nät. Jag ringer support och dom hittar inget fel utan påstår att de är mina drivrutiner till nätverkskortet. Jaha, tänker jag hur fixar jag de då. Ringer T och frågar om han kunde hjälpa mig över telefon. Men de gick inge bra. Men tack för hjälpen ialf T. Sen ringer T och talar om att " farmors" nät inte heller funkar. Jag ringer upp support igen arg som ett bi, men de va fortfarande hos mig de var fel. Suck... Men sen kom min goa vän S, han ringde upp dom för tredje gången, och föklara för dom att de inte var hos mig de va fel. Och efter ca 1 timme kom mitt nät igång. Tur jag har dig.  Tack vännen.

Ja, de är va som har hänt i mitt liv i helgen.

Kommentarer
Postat av: annica

Hejsan nettan..!!hur mås det..?Idag var jag ner till AF med resten av mina papper..*SUCKAR HÖGT*
Vad var dödsorsaken på "M"....usch och fy vad det är många som går bort nu..=(...

2007-02-19 @ 16:39:28
Postat av: Nettan

Halloj!! Bara bra.Så du hittade alla betyg?? M dog av lunginflammation. Ja, jag har misst 2 bekanta på 2månader. Först M och sen H.

2007-02-19 @ 18:37:44
Postat av: annica

Hejsan..!!Ha ha ha...ja jag hade dom gamla arbetsgivarintyge kvar som tur var,det var något som jag struntade i men det gick bra ändå.Men blidde så arg på AF när jag var ner då jag stämplande en kort tid innan jag fick tindra så måste jag nu hädanefter söka i hela sverige,frågade om dom skulle ställa upp som barnvakt...helt sjukt..!!
Idag var jag iaf till Falun på barn/ungdoms psyk...kommer om jag vill få jobba ganska så mycket där..men det är ju pendling som är problemet,skulle mer än gärna åka tåg men tåget kommer till falun 07.26 och jag börjar 6.45...men ev kommer jag att åka bil...vill inte ha något med AF eller A-kassan att göra...*morr*

2007-02-20 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback