God middag och julklappar

Idag har goa S bjudit på god middag. Fick makaronipudding. En pudding som bjuder på pudding :). De ni. T var åxå me och åt middag. Men han var inte kvar så länge, vilket jag tycker är lite tråkigt. S och jag byte även julklappar idag, eftersom han inte ska vara me oss på julafton. Utan han åker till sin familj i E-tuna. Jag fick jätte fina klappar. Fick en vit tiger jag velat haft länge, 2st KENT CD och ett headset till mobilen.

Gissa va jag  popar nu. Kent för hela slanten. Hoppas jag inte väcker grannarna. Men jag kan inte låta bli att vrida på volymen när jag lyssnar på dom. Jag får väl säga som Lilla Strumpa brukar göra när vi popar Kent, " Nu vrider vi på volymen och popar Kent för grannarna". Hon är för go.

Tack vännen en en gån gför dom super fina klapparna. Puss och kram på dig!!

Bilder på mina klappar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback