Vilken dag...

Jag gick upp i tid idag för att fixa blanketen som skulle till försäkringskassan. Dom ( försäkringskassan) har gjort om den, så nu lär men till AF och få den underskriven. Och där såg dom ut som ett gäng frågetecken. Så jag fick lämna papperet där och återkomman mellan 14 och 16. Fan tänkte jag nu får jag stressa. Eftersom jag skulle till Coop Extra och skriva papper, ska praktisera där. Men de tog inte sån lång tid på Coop. Så nu är de bara till att vänta på ett startdatum från AF.

På eftermiddan tog jag en promenad på stan me Brunå.Han var så duktig. Matte stolt. Inte ett skall på hela promenden. Annar sbrukar han alltid skälla ut någon eller något. Sen bar de hem och fixa till lite mat innan de var dax att tvätta. Så nu ska jag hämta upp de sista. Sen blir de sängen och en bra bok. SÅ TRÖTT!!!

Sov gott!!!

image15





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback