Underbar dag...

Ja, de har de varit, förrutom en tråkig sak (vill inte skriva om de). LillStrumpa har varit här i dag. Vi har varit på stan. Köpte en present till Brunå som fyller 4 år i morron. Men eftersom LillStrumpa inte är hemma i morron fick hon gen den till han idag, en pipkanin och ett ben köpte vi till han. Vi gick även på leksaksaffären och med oss hem fick lite såpbubblor följa. När vi var där så ringde min kusin och undra var jag var. Han och hans flickvän ville komma och hälsa på. Vi var ändå på väg hem, skulle bara förbi mamma och säga hem. Köpte med oss kanelbullar hem. De var riktigt kul att träffa min kusin och hans M. Vi träffas tyvärr inte så ofta fast vi bor i samma stad. Lite tråkigt. Fick en flaska vin i för tidig present. Så den sätter jag nog sprett på nästa helg*ler*. Var till Å på kvällen.

Nu ska jag göra kväller me Brunå, sen väntar nog sängen.
Puss på er!!!


image18 Brunå ca 15veckor.. Så sööööööööööttt!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va roligt att det smakade bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback