Så var de slut....

På sovmorrnar och sena nätter. För på måndag börjar jag på min praktik. Ska göra den på Coop Exta. Skönt att komma ut lite. Man får lite rutiner i vardagen och de kan ju behövas. Annars sover jag halva dagar och upp långt in på nätterna. Så de kan ske  är bra att bryta de mönstret. Man känner sig aldrig riktigt utvilad. Men jag kommer väl att var mer eller mindra halv dö dom första dagarna. Fast kul kommer de att bli.


I går fick jag oväntat besök av min goa S. Alltid kul me överraskningar. Tittade på The Simpsons :). TAck för att du finns min S.


Nu ska jga nog gå ner i källaren och hämta min baden- baden och sätta mig i solen på balkongen.


Ha de så bra i solen...image16

Kommentarer
Postat av: annica

Hej hopp!!Hoppas du hunit njuta av sommarvärmen i helgen...lycka till med praktiken på coop,skönt för dig att få som du skrev lite rutiner i vardagen..=)..hur länge ska du vara där..?Hoppas du får fortsätta som vikarie där sedan..=)

2007-04-15 @ 10:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback