Lördag31/3 - Söndag 1/4

På lördags fm hämtade jag lill Strumpan. Jag hade henne över natten. Vi hade ne riktigt mysigg lördag och söndag. På lördag var på ny zoo och titta på modevisning me hundar. Träffade även Håkan och Majken från Top Dog och de tycke lillStrumpa var skoj. Hon fick även en autograf av dom. Sen var vi till Bokia och träffa mamma en snabbis. Efter de blev de godis affären och Leklust. Sen bar de iväg till min goa vän S ochj hans pojkar. Så gick hela lördan. Och fort gick de. Helt plötsligt var de daax att göra kväller. På söndag var vi till mamma och fick äppelpaj och spelade Yatzy. LillStrumpa är en riktig haj på spel. PÅ eftermiddan va vi ute i lekparken en stund. Sen gick vi in och spelade memory en sväng. Innan de bar iväg hem igen. Blev kvar hos Å hela kvällen.. Min goa vän S kom åxå dit.



  image13En gammal bild, väldigt mysig...

Kommentarer
Postat av: Malin

HIhi tack du :) men den fanns bara i S *hata* :P

Postat av: annica

Hejsan,hur står det till med dig då..?Här är allt bra,ska jobba natt hela påskhelgen...hur går det för dig på jobbfronten då..?Ska du jobba i sommar..?
Ha en bra påsk..=)

2007-04-06 @ 12:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback