Underbar lördag

De har jag haft idag.. Vaknade me lite fjärilar i magen. Men de gick över efter ett tag. Jag gjorde mig klar. Gick en sväng me Brunå. Sen cyklade jag över till S och hans barn. S mamma me sambo och syster C me sambo och lilla dotter kom dit för att gratta han. Va lite nervös, men de gick över bara dom kom innan för dörren. Allt flöt på bra.. Jag skötte markservicen, då kunde jag gå undan lite om jag behövde. Lilla M tappade sin tand under tiden dom var kvar. Hon va så stolt. När dom hade åkt stannade jag kvar en liten stund. Sen trampade jag hem i regnet. Slängde mig i soffan och kollade på körslaget. När de va slut gick jag ut me Brunå. Men han ville inte vara ute, de regnade ju... Nåt som han hatar... Nu ligger ahn utslagen på soffan och jag sitter här och lyssnar på dansband.. Gissa om man längtar ut på dans... Nu ska jag slita mig härifrån.. Kyss och kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback