091126

Ja, man är ju inte så duktig på att skriva här. När jag tänker att jag skriva några rader, så blir de oftast bort glömt. Idag har jag varit och hälsa på Å. Hjälpte henne kolla igenom gardiner nu till jul. Ska dit i morron och hjälpa henne fixa till dom. Fick träffa Lillstrumpa en stund innan jag lära trampa hemåt. Min kusin M kom förbi och vi satt och prata lite. De har hänt en hel del på kort tid nu, och de var så skönt att prata me han. Hoppas nu bara på att allt ska ordna sig. Sen skjusade M mig till S. Vi spelade nya super mario. ÅÅÅ, va jag vill ha ett wii nu, så jag kan spela mario när jag vill. Fast de kanske är bra att jag inte har nåt åxå, för då satt jag väl och spela hela tiden. Nä, om man ska försöka sova lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback