Ojoj

va man är duktig på att uppdatera här då... Men de händer inte så mycke i mitt liv just nu... Jo,jag går en kurs som AF fixat... Och jag får ut så mycke av den eller not... Hatar AFs jävla kurser, de är ju som att gå på dagis.. Ja, men man måste ju närdom har fixat och donat annars blir man utan pengar... Dessa jävla regler hit och dit... Nog om detta.. Man blir ju bara depremerad.. För ca en vecka sen så va jag me om en kattförlossning för första gången.. De va lite häftigt att se.. Tur jag har min 2missar annars hade jag nog velat haft en av dessa små skönheter.. Så gulliga alla fyra... I onsdags hämtade jag LillStrumpa på skola och de va riktigt kul.. När hon fick syn på mig så skrek om rätt ut NETTAN... Och så fick jag världens kram.. Gissa om man smälter när man får ett sånt mötande.. Sen gick vi hem och fikade och hade de riktigt mysigt.. Senare på onsdag kväll var jag hem till min goa S och kolla på film.. Vi såg på Rallybrudar.. Rätt så bra tycker jag, men S va inte så förtjust i den.. Men han är ingen bilkille heller ;-)... Idag har jag och G varit hos S och spelat monopol... Och vi fick stor stryk av S... FAst de är kul att nån annan vinner för en gång skull, annars brukar G vinna jämt.. Jag och G slutade kvällen på Klaras... Nu ska jag försöka sova lite... Om jag har nån plats i sängen.. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

aaaw:) kul med nya kissemissar:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback