Bortglömd....

Ja, de är nog va min blogg blir nu för tiden. De händer inte så mycke runt i kring mig just nu. Och gör de de så tänker jag att jag ska skriva lite på kvällen och sen är de bortglömt. De har väl bara hänt en riktigt rolig sak sen jag skrev sist. Och de är att jag, Å och barnen var till Stockholm den 27/6. Vi var på gröna lund hela dagen och hade jätte mysigt. Solen sken och de var varmt. Barnen åkte inte så mycke karuseller som jag trodde dom skulle göra. Men dom var nöjda iaf. Tack Å för att ni tog mig med. De va nice. Synd bara att tiden går så fort när man har kul. Annars har de inte hänt mycke. Jag ska försöka bättra mig och skriva lite varje vecka.. Nu ska jag sätta mig och glo på tven och mysa lite me Brunå bu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback