Trevligt besök...

I dag har M varit här på besök.. Skönt att få rå om han lite... Tog en fika på stan.. Handlad åt R, när jag ändå var ute på vift... Så gick vi hem hit, satt och prata lite.. Frågade om han vill stanna och äta här.. Så de gjorde han.. Vi gick ner på affären och handla lite som behövdes..Sen fixade vi köttbullar, makaroner, grädsås(hemlagad), sallad och morötter... Mums va gott de va... De är alltid mycke godare me mat när man har sällskap..

Innan M kom så var jag in till valbo en snabbis.. Lära köpa ny tennisskor för mina som jag köpte i somras hade släppt i limningen.. Så när jag gick såg de ut som en kalle anka mun bak vid hälen.. Sen drack jag kaffe me R.. Så de var min dag de...

I morron jobbar jag kväll mellan 18 och 21.12.. Så skönt.. Dessutom får jag träffa min goa T.. Längtar tills jag kommer till jobbet och får prata lite me henne.. Åker nog dit lite tidigre tror jag...

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite... Sov gott alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback