Hallå mitt inatten

Ja, här sitter jag mitt i natt och lyssnar på Lita Ford. Jag har tyvärr vänt på dygnen, sitter gärna på långt in på nätterna och sover hela förmiddan. Men jag lär göra nåt åt de. Kan inte hålla på så här bara för att jag inte jobbar. Ska ta tag i de bara jag mår lite bättre.

De händer inte så mycke i mitt liv just nu. Jag söker jobb och donar. Längtar halvt förderat ihjäl mig tills James kommer. Nu är de bara 5 veckor tills han kommer. Gissa om de känns som en evighet.

Den 25:e är de utgång jag, Rosie, Anki och Å(hoppas jag). S och J spelar på Lill Puben. Så LillPuben here We come.

Nä, de blev inget långt inlägg. JAg ska hoppa i säng nu. Rosie och jag ska på lite loppis senare idag, så de är bäst jag lägger mig. Så jag är klar när hon kommer hem från jobbet.

Puss och kram och sov gott


Är hon inte för söt min Stripe??


Kommentarer
Postat av: annica

Hejsan, hur står det till? Är du kvar och jobbar?

Postat av: Christine

Detsamma vännen.

Skönt att prata lite.

Men kom ihåg, dom är inte värd energin.



Ta hand om dig. Kram

2008-10-30 @ 20:20:56
URL: http://stinolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback