Ryggvärk

Gäsp, va jag är trött. Men har sån ryggvärk så jag kan inte ligga still. Spelar ingen roll hur jag ligger så gör de ont. Fick jag för jag skulle fixa och dona me en massa ogjorda saker. Vill ju bli klar till helgen och tänkte de är lika bra att börja i tid.Jag vill inte ha en massa nålar och tyger ligga framme i helgen, för James ska få flytta hit då. ÄNTLIGEN!!!! Så som jag har längtat efter han. Min lilla lurviga missebäbis.Så jag vet nån som kommer att bara vara hemma hela helgen och passa på djuren. Men jag är inte ett dugg orolig att de inte kommer att gå bra. JAg vet att de kommer att funka. Brunå kommer nog att vilja tvätta han hela tiden och Stripe hon surar nog ett tag. Men sen så..

Undra om man ska ta en alvedon eller två. Helst skulle jag vilja ha lite massage just nu.Men de blir lite svårt me tanke på min privat massör sover gott och har sina gobitar hemma. Så då får de bli alvedon och nya Amelia, så kanske jag somnar snart.

Sov gott alla där ute...


James ligger och sover tillsammans me sin systerson

Kommentarer
Postat av: Linda

Dags att uppdatera lite nu tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback