Världens sötaste Devon Rex

image126

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja sådär lagom skoj att jobba men men man får tänka framåt på semestern :P Sen var jag ju ledig igår och idag så jag tar vara på det :D Ute i solen och sliter i landen :P haha... nu ska jag pausa för lunch dock! Kramisar!

Postat av: Anna

Hej!!

Tack för kommentaren på min blogg angående min bloggdesign :)

Jag kunde inte heller ett skvatt innan jag vågade mig på att testa mig fram, å då lär man sig ganska snabbt för det är inte så svårt faktiskt :)

Testa på bara så ser du vad som händer på bloggen, hur färgerna ändras osv, så lär du dig säkert också å kan fixa med din blogg som du skrev att du ville :)

Ha en trevlig helg!

2008-06-01 @ 00:48:15
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: annica

Åh Grattis, vad skönt att då fått ett schema,hur många procent kommer du att jobba då?

2008-06-05 @ 10:22:34
Postat av: annica

Åhh härligt, då vet du vad du har att göra i sommar då..!

Trivs du bra där? Känns det som om du skulle vilja jobba kvar?

2008-06-07 @ 15:55:42
URL: http://annicas77.blogg.se/
Postat av: annica

När kommer du att börja ditt somarschema då?

Sitter på jobbet nu och jag bloggar..inte dåligt det,har lön för det..=)

2008-06-09 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback