Ett tag sen sist

De va ett tag sen sist jag skrev. Min gamla dator tyckte han hade gjort sitt, så jag var utan dator nästan en vecka, och sen har jag jobbat en hel del. Så jag har inte suttit här så mycke sen min goa S var hit me en bättre beg dator.

Men jag ska försöka bättra mig. Ialf så flött 35årsskivan på bra. Kvällen blev precis som jag ville, men jag blev visst lite rund under fötterna. Lite foton från kvällen kommer senare när jag har lagt in dom i datorn.

I dag har jag gjort valbo tillsammans me S och T. Tack för en trevlig dag. Och Du S ska köra försiktigt....

Kommentarer
Postat av: annica

Tack Nettan!! ja efter 3 som vikarie känns det underbart ska du veta, fast inkomst varje månad och veta hur man ska jobba....ska du jobba i sommar då?

2008-05-22 @ 08:48:26
Postat av: annica

Hoppas på att du får lite emra timmar att jobba i sommar då, för dom anställda vill ha semester kan jag tro..=)

2008-05-23 @ 13:42:38
Postat av: annica

Hoppas det är bra folk som kommer och jobbar med dig, är ni många vikarier som hoppar in extra nu ..?

2008-05-26 @ 11:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback