Inte mycke

Nä, de har inte hänt mycke i mitt liv. Jag har fått schema fram till vecka 33 nu, gissa om de känns skönt. Så nu vet jag va jag gör i sommar sitter i kassan på Coop Extra. Men hellre de än bara gå hemma och ingte göra nåt. Jag har fått ett jätte bra schema så jag har lite ledigt mitt i veckan och så. Och då kan man ju passa på och göra saker och utflykter om man vill.

Sista maj va jag och R på crusing. Jag njöt i fulla drag. Klev till och me ut i gatan och fråga 2 killar om vi fick åka me. Och de fick vi så klart. Gissa om jag och R såg ut som två lyckliga barn på julafton *ler*. Tack S och D för att vi fick äran att crusa runt me er. De karamelen suger jag på än.

Nä, nu ska jag pyssla om Stripe lite innan de är dax att åka till jobbet.

Bjuder på lite bilder från crusingen...

 
     

Kommentarer
Postat av: annica

Hejsan, ja du är väl inne i dimmornas värld nu kan jag tro..=) själv sitter jag på jobbet och är redan trött. Glad midsommar.

2008-06-20 @ 23:39:05
Postat av: annica

hejsan, hoppas du haft en bra midsommar.

Har du börjat jobba på schema ännu? Själv är jag ledig idag och ska jobba ett extraskift imorgon,lite extra kosing skadar ju alldrig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback