Länge sen

Nu var de ett tag sen jag skrev nåt. De har iofs inte hänt så mycke. Jag har jobbat en hel del. Vilket jag tycker är skönt.

Julen kom och den gick lika fort över. Jag firade julafton hos mamma, lillebror och Nelly var åxå me. Men jag saknade 2 personer väldigt mycke. Så lite jobbigt var de ju. Men men. Juldagen kom och den tillbringade jag me S. Annadagen jobbade jag. Så var den julen över.

Mellandagarna jobbade jag åxå.

Så kom nyårsafton, den tillbringade jag på badhuset. Mysigt var de. C hade hyrt hela badhuset. Så hade vi lite maskerad. Men de var inte många som kläde ut sig. Lite tråkigt tycker jag faktiskt. Mina kusiner( som jag inte träffat på länge)var åxå me. Så jag umgicks me dom hela kvällen. Och gissa om vi skoja, flamsa och skratta en hel del. Ett tag skratta jag så jag hade ont i magen. Men de är en kväll jag sent ska glömma. Synd bara att vissa inte var me. Ja, ni vet vilka ni är. Tack "pappa" och C för en underbar kväll. Älska er!!!


Lite bilder från nyår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback