Dop

I lördags var vi upp till Gagnef på dop. Vi kom i väg lite sent. Men vi skulle hinna iallefall. Trodde vi ja, när vi hade ca 20 minuters bilfärd kvar så hamnar vi i världens bilkö. De hade hänt en bilolycka, så vi blev stående ett tag. Så vi kom in på parkeringen vid kyrka me en breställ och var 10 minuter sena. Men jag hade ringt och förvanat A att vi skulle bli sena. Men vi hann ju se dopet iallefall. Efter dopet var de smörgåstårta och kaffe hos A och T. Vi blev kvar där till kl 16. Sen bara de av hemåt. Trötta och nöjda me dagen. Vid halv 17 lämnade vi av S hemma hos han. Och jag sprang in på viking och köpte sallad åt mig och mamma. Hon hade varit här och passat Brunå så han inte skulle behöva vara ensam hela dan. Efter vi hade ätit och mamma gått hem, så la jag mig på soffan och små glode på tven. Fy, va man va trött. Efter jag hade gjort kväller me Brunå så kom S och hämta mig. Så jag var där resten av kvällen.

Lite bilder från dopet:

             

Kommentarer
Postat av: annica

Ja nu bär det av mot soliga Thailand...äntligen!!!Ha det så bra här hemma!!

2008-02-24 @ 10:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback