Helgen som varit

I fredags gjorde jag inte så mycke. VAr bara hemma och poade. Hyrde Angel me Helena Bergström, och de var helt underbar. Så jag låg och myste i soffan hela kvällen fast de kröp ikroppen och jag ville ut på krogen. SÅ de hände inte så mycke under fredan.

Lördan lunchade jag me min jobba kompis T. Sen var de bara hem och fixa ordning sig för en kväll ut. VAr till c och fick naglarna fixade, men dom flög en efter en under nattens gång. Sen hoppade jag på bussen till en gammal klasskompis, hade för fest där. De var riktigt trevlig. Vi åkte ner på Lobby sen och slutade kvällen på Tonys. JAg gick iofs hem först av oss alla. JAg var trött och längtade efter en viss person.

Söndag gjorde jag inte så mycke var till R och drack kaffe. Sen låg jag mest på soffan och mös me Brunå bu. Hade iofs hur mycke som helst att göra men jag orkade inte.

De var min slapp helg de. Skönt att bara få ta de lungt en helg.

Nu ska jag hoppa ner i min säng och köra ner näsan i Brunås päls... Sov gott alla!!!



Kommentarer
Postat av: Christine

Nämen tjena nettan, finns du här också :)?

Vad kul!

Jaså du har också sett dom små gulliga valparna, vi har tagit en, hon är sååå go.

Hur är det med dig?

Kramar/Christine (prix)

Postat av: Christine

Kul när du skriver i alla fall =)

Ja Arvid var en riktig gobit, vi hade ju både han och Alice i 2 dagar.

Känner du Jennifer? Jag frågade om ni var syskon,för jag känner igen henne men kan inte placera, förknippade henne med dig.

Jo jag jobbade ju idag, gissa om jag blev paff när du ropade ;) Gick det bra?

Kram

2008-08-31 @ 22:25:26
URL: http://stinolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback