Blev en utekväll ialf

Ja, jag följde ialf me ut i går. Men de var min goa bror som övertalade mig. Han tyckte jag behövde gå ut och ha kul, inte sitta hemma och grubbla över allt. De blir inte bättre för de. Och de akn jag väl hålla me om. Så jag hoppade i lite snygg kläder, drog på ming en lätt make-up, och traskade iväg till plastpappa. Jag blev bjuden på mat och vin innan vi fortsatte till Mullegans. Även C var me, och vem hon är tar jag och berättar vid ett annat tillfälle. Men jag hade ialf en underbar kväl. Men jag saknade en viss person väldigt mycke, önska han var me oss. Tror han skulle ha tyckt om de. Men de går ju fler tåg.

Nu ska jag lägga mig på soffa och kolla på Sagan om ringen.

Ha de så bra alla.

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback