Tomteland

Igår var jag på tomteland i mora hela dan. Och gissa om de va mysigt. HAr fått tillbax min julstämning. Så idag ska jag pynt och dona. Men först blir de en sväng på julskyltningen me plastpappa och C.Ska bli mysigt.

Men åter till gårdagen. De var länge sen jag har njutit så, som jag gjorde igår. Jag och lill Strumpa gick på trollsafari, och såg lite troll. De var kul, lill Strumpa var helt lyrisk. Sen träffa vi tomten och lämna önskelista. Åkte även häst och släde, Då var även stora L me. HAn var så go hela dan igår. Lite tjat om popcorn, men annars var de inge gnäll...

Här kommer lite bilder från igår.

                                 

Kommentarer
Postat av: annica

Åhhh va härligt det såg ut med Tomteland..och få se snö!!!! usch va trött jag är på detta väder..!!hur är det annars då?? Jobbar du nånting??

2007-12-11 @ 03:35:14
Postat av: annica

Åhhh va härligt det såg ut med Tomteland..och få se snö!!!! usch va trött jag är på detta väder..!!hur är det annars då?? Jobbar du nånting??

2007-12-11 @ 03:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback