Jobbat och Lillstrumpa

Nu har jag jobbat några dagar denna vecka. Skönt, de blir lite exta pengar i kassan. Så jag har bara varit på praktiken 1dag denna vecka. Efter jobbet i dag så gick jag till Å för att hämta LillStrumpa som ska vara hos mig några dagar. MYSIGT!! Vi har inte gjort så mycke idag. Handlat lite och ätit på MC Donalds. Sen hem och titta på tven. Efter Du blir va du äter fick LillStrumpa ta ett bad. och jag torkade av golven. I morron ska vi hem till mamma och baka lite. Ska bli skoj. LillStrumpa fick sitt påskägg i dag och gissa om hon blev glad. Hon fick en alldeles egen KENT t-shirt (bild kommer sen).

Nu ska vi göra kväller här.. Puss och Kram på er


image99
LillStrumpa i min gamla KENT t-shirt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe va sött !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback