Jojo

Idag gick jag på mitt sommarschema, lite stressigt har de varit idag me 2t sommarjobbar i kassan. Jag fick springa och hjälpa dom så gott jag kunde. Men de gick bra.

Smedsgårdsbluesen började idag. Ingmar Dunker och hans band spelade och dom hade en hemlig gäst me sig. Så mamma och jag prata om de länge och funderade om de var Sven Zetterberg som skulle komma. Mamma gick dit, och vi bestämde om de var han som kom så skulle hon skicka ett sms till mig. JAg fick ett sms och kastad emig i väg på cykeln, dom sett mig och känner mig måste ju funderat va jag hade så bråttom till, när jag flög fram gemon bruket. Jag kom fram me andan i halsen fick se några låtar me han. Mamma tog även ett foto på mig och Sven Zetterberg. De får ni se en annan dag.

Nu ska jag gå och bada och sen hoppa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: annica

Hejsan...hmmmm ocg vem är sven zetterberg? skönt att du har börjat med sommarschema, finns det nån chans för dig att dom kan anställa dig? ska oxå jobba idag, en extratur...lite extra klirr i plånboken skadar inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback