Längesen sist

Nu var de ett tag sen man skrev. Va har hänt sen sist, hmmm. Man har ju jobbat och slitit. Roligt är de ju, trivs på mitt jobb.

L och jag har gjort några krogrundor. Och jävla roligt har de varit. Nu väntar man bara på att de ska bli fredag. LillPuben here we come... Ska bli jävla skoj....

I fredags var jag och LillStrumpa och gjorde badhuset. De var riktigt kul att få rå om henne själv och plaska runt lite. De var andra gången jag gick på badhuset i vuxen ålder. Men nu blir de nog fler. LillStrumpa tyckte vi skulle ta me oss S, L och L nästa gång. Så jag får väl lägga på stora charmen så jag får dom me eller de kanske inte behövs. Eller va säger du S??

I dag har jag och L varit och spelat bingo, de var riktigt kul. De gör vi fler gånger. Eller?? Också letade vi efter ett par pumps åt mig, men hittade inga. Ska nog inte ha några. Men jag vill HA. Får väl se om jag hittar några...

Nu i kväll har jag badat Brunå. Och gissa vem som blänger surt på mig nu. Men nu luktar han gott ialf..

Hmmm, undra om man ska göra kväller nu...


Min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback