Ny tv och jobbat

I tisdag fick jag min bättre beg tv. Min gamla tv gick sönder för 14dagar sen. Så gissa om man kände sig lite handikappad. Som tur var så hjälpte A mig, så jag kunde köpa en ny tv. Så ni kan inte tro va jag låg och glodde på tven hela tisdagen.Skönt att slippa ringa och fråga om man får komma och titta på tven hos nån. Nu ligger man i soffan och glor och dricker te. Mysigt värre.

I går jobbade jag på kvällen. Så skönt att jobba,synd bara att de inte blir oftare.Ska jobba på lördag igen. Sen vet jag inte när jag jobbar igen, vilket jag tycker är jobbigt. Men de är ju så när man är extring.

Nu ska jag fixa lite här innan Nelly kommer. Hon ska var här en lite stund, brosan hade lite ärende han skulle göra. De är bara kul att ha sötnosen här. Och Brunå har nån att leka me en stund.

Ha en underbar dag...



image82



Kommentarer
Postat av: annica

Heej!! Hur står det till här då? Jobbar du nånting?

2008-02-08 @ 06:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback