Lördagmorron

Gäsp, här sitter jag och fikar frukost vid datorn i vanlig ordning. Ska i väg och jobba. FAst jag skulle helst vilja krypa ner i sängen och sova lite till. Men men , de kan man ju inte göra. Får hoppas att dagen går fort., de brukar dom iofs inte göra när jag jobbar lördagsskiften och dessutom 11 timmar. Så brosan får ta hand om Brunå idag. Men de ger ju lite pengar ialf. Så nu kan jag köpa mig en ny mobiltelefon, min gamla håller på gå sönder.

I går kväl var jag in till Gävle på Cityfesten. Tog bussen in. Jag ville in för Noice spelade. Så jag åkte själv, såg på Noice och gick en sväng och kollade lite, sen tog jag bussen hem igen. Bussen var så fullsatt på vägen hem så jag fick sitta på golvet. Men de gick ju de åxå. Kom ju hem ialf och de är huvudsaken.

Nu väntar duschen på mig och sen bär de i väg till jobbet... Ha en bra dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback