2 år sen

i dag är de 2 år sen min lila hulligan föddes. Jag minns att Timon ringde och berättade att första ungen var född, och att den var mörk. Klockan var ca 4 på morgonen, så jag uppfattade inte så mycke. Utan åkte dit efter några dagar, och där var hon min nya misse me annolunda täckning. Jag sa hela tiden att ska jag ha en ny katt i mitt liv får de bli en me konstig täcknin och de har hon. Svart skölpadd är hon, me en vit och nougat färgad strimma i ansiktet, vita tår och nougat stikelhår i de svarta. Men hon är väldens sötaste tycker jag, me de håller inte T me om. Han säger att hon är den fulaste katten han sett, tur inte Stripe hör va han säger.

Nu ska jag gå och ta in Brunå och Stripe från balkongen, börjar bli kallt här inne.


Brunå och Stripe vilar ihop under en av dom varma dagarna

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh så söta de är där de ligger. Då gör de iaf inget sattyg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback