Sista april

Och de är bara 3 dagar kvar tills jag fyller år. Fy, va tiden går fort, nu vill jag bromsa tiden. Men de funkar ju inte.

Undra va som kommer att hända i dag då. Jo, jag ska åka över till Å och LillStrumpa en sväng på eftermiddan. Få se om Å har lust och ork att slänga i lite färg i mitt hår. Så man blir lite fin till på lördag. Sen skulle jag vilja åka och titta på nån kase i kväll. Men de blir väl inge av me de heller. De var länge sen jag var ut och kolla på nån sån, sist va jag i Åshammar hos Loch O. Och de är en massa år sen, va medans dom bodde i huset, så de lär vara minst 5 år sen. Ja, vi får väl se hur kvällen slutar.

Nu ska jag gå en runda me Brunå och sen vankas de lunch här.

Puss och kram på er



image105

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaså du fyller år i maj, jag med=)
Hur mkt blir du? Om man får fråga;)

Jaså ingen kase för dig...vi tänkte åka till Högbo.
Jag har aldrig varit där på valborg, så det ska bli spännande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback