Ett tag sen....

Ja, de var väl ett tag sen  jag skrev.

Men de har inte hänt så mycke heller... På dagarna är jag på min praktik och när jag kommer hem så vänder jag bara och åker till städjobbet... Så jag hinner inte så mycke ... Jag har iofs fyllt år... Och jag  hade en jätte bra kväll me mina nära och kära... Fick många fina presenter...

I måndags passade jag lillstrumpa och hennes storebror... Dom små änglarna är så lätta att ha hand om... Int enå bråk och tjafs på hela kvällen... Annars har jag bara varit hemma och fixat me lite saker...

Nu ska jag göra kväller så jag orkar upp i morron bitti.. Börjar kl 05.30.. GÄSPPPPP!

Sov gott alla läsare!!


image20Jag och min gobit

Kommentarer
Postat av: annica

hej hopp..!! va skoj att du fått ett städjobb..=)..hur länge har du fått det då..?
Själv sitter jag på jobbet nu och jag börjar bli så himla trött...sköt om dig!!//A

2007-05-12 @ 03:53:53
Postat av: Malin

Blir det för dig då? :) ha så kul du med! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback