Bio

I onsdags var jag på bio me min goa S och T. Vi såg Spindelmannen 3. De var faktikst jätte bra. Den bästa av dom tycker jag ialf. Mysigt att komma hemifrån en stund. Och bara njuta av sällskapet och filmen.

Igår när jag var ledig så gjorde jag inte så mycke. Var i väg och handlade lite och tog redan på disken. Så jag gjorde inte många knop. Så skönt att bara vara. Man behöver de ibland. Just nu skulle  jag vilja åka från stan och bara vara för mig själv. Mår inte så bra just nu. Alla denna jävla stress. Men de blir bättre jag vet de.
Umgicks me min S igår kväll. Tack för en underbar och mysig kväll. Love You!!!

Idag händer de nog inte så mycke. Ska åka och städa. Efter de så blir de nog ryggläge i soffan. Måste iofs fixa nåt att äta. Få se va de kan bli.

Ha en bra kväll!!!



image21Älskar vita tigrar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback