Jobbat

Japp, de har jag gjort i helgen. Jobbat extra på Coop. Så skönt att ha nåt att göra. Jag jobbade även 3dagar förra vecka. Nu hoppas jag bara att de blir mycke extra jobb.

I går kväll var jag och hälsade på min goa S. Såg på Älskade Saknade. Den var ganska bra, men inte så bra som jag trodde. Det är en film som jag inte kommer att se igen. Tack hjärtat för en mysig kväll...

Idag har jag varit upp till Å. Vi prata en massa goja och så bjöd hon på god mat. Tack vännen!! Var föbi T me lite hembakta kakor. Tyckte han behövde de.


image26

Kommentarer
Postat av: annica

Va skoj att du har fått jobba, hopaps du får fortsätta att jobba mycket mera...kan tro att det känns skönt för dig.

2007-06-18 @ 15:23:26
Postat av: Anonym

Hej gumman!
Tack för en god lunch och trevlig dag på stan. Behövde det verkligen.
Vad duktig du är på att skriva i din blogg. Jag har precis skrivit några rader i min. Sista inlägget var från typ i februari *skäms*
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback