Onsdag

Så har halva veckan gått..Tycker tiden springer i väg nu för tiden. Men de kanske beror på att man jobbar och har sig. Skönt är de ialf. Ska iväg och göra ett eftermiddaspass snart. Hoppas min favvotjej är där så man har nån att prata me. Du och jag och mjölkkylen:).

I kväll ska man på Cafe Fredo me Timon och hennes mamma. De blir skoj. JAg som skulle hålla mig i skinnet tills den 25 juli. Men de gick i krass redan förra helgen när jag och L var ut på Stel Town och kolla på min kusin. Han var trubadur där, så då lär jag bara dit. Men jag hade ju bestämt att vara nykter, men de ändrade sig ganska fort. Så man vart ju lite rund under fötterna kan jag lova. Träffade även på 3st av sommarjobbarna på jobbet. KAnske inte bästa sidan att vissa en full Nettan. Men roligt hade vi L och jag. De har vi jämt när vi är ihop. Love You!!!

Nu ska jag fixa min mat och sen iväg till jobbet.

Ha de bra... Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linda

LOVE YOU 2

Tack för i lördags med när vi var på grinladan. Det får vi med försöka göra om nån gång.

Men nu måste vi ladda batterierna tills den 25;e.

Lillpuben HERE WE COME.......

2008-07-21 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback